Marketing alapok
2005.11.02. 17:21
Egy Partin....
Ltsz egy fantasztikus lnyt egy partin. Odamsz hozz s azt mondod: "Fantasztikus vagyok az gyban". Ez a Direct Marketing.
Ltsz egy fantasztikus lnyt egy partin. Odamsz hozz s megszerzed a telefonszmt. Msnap felhvod s azt mondod: "Szia, fantasztikus vagyok az gyban". Ez a Telemarketing.
Bartaiddal vagy egy partin s megltsz egy fantasztikus lnyt. Egyik bartod odamegy hozz s rd mutatva gy szl: " fantasztikus az gyban". Ez a Reklm.
Ltsz egy fantasztikus lnyt egy partin. Flllsz, megigaztod a nyakkenddet, odamsz hozz s tltesz neki egy italt. Kinyitod neki az ajtt, flveszed a tskjt miutn elejtette. Felajnlod, hogy hazaviszed, majd ezt mondod: "Mellesleg, fantasztikus vagyok az gyban". Ez Public Relations (PR).
Belsz az autdba, lassan hajtasz a vrosban s a nyitott ablakon t minden jrkelnek odakiltod: "Fantasztikus vagyok az gyban!" Ez a Spam (kretlen reklmkldemny).
Ltsz egy fantasztikus lnyt egy partin. odamegy hozzd s gy szl: "Hallom, fantasztikus vagy az gyban". Ez a Brand Recognition (Mrkafelismers).
s ha az aktus utn azt mondja: "Ht, tnyleg fantasztikus vagy az gyban!" Akkor az a vsrli elgedettsg.
s ha hozzd megy, akkor az a mrkahsg!
|