Zyma trophy
Dani 2006.01.11. 11:36
2005.nov.26. az amortizcis futam :)
"Zym trof,fuksz nm ggy"
Helyesrsi s fogalmazsi hibkrt felelssget nem vllalok,gy 12ven alul csak szli felgyelettel olvashat!
Kpek: http://suzuki4x4.wplanet.hu/e107_plugins/coppermine_menu/thumbnails.php?album=82
Video: http://suzuki4x4.wplanet.hu/download.php?view.27 A videoban ltottakat otthon semmiesetre se prblja!
Verseny utn tettem fel kpeket(s Recefice jvoltbl egy videot is) s rtam rviden rla,mire mindenkitl megkaptam hogy n aztn nem kmlem az autm.Lehet h a kpek elg beszdesek voltak? Na akkor lssuk jogos e a „kritika” s mik is trtntek velnk.
A verseny most is reglakon volt s a Loco4x4 leghrhedtebb rendezvnyr a Zyma trophyra igyekeztnk nov.26. szombat reggeln Valrral(szints pnzgyi szakember mint n J ). Azthittem simn idben ott lesznk s majd az elsk kztt indulhatunk…Na igen.. de nem szmoltam azzal h rekordnevezs fog szletni!145nevez volt motorral quadra terepjrra! Gptvtel nevezs s rajt!Na a nevezs s a rajt kztt eltelt vagy msfl ra. De gy volt id szemre vtelezni a tbbiek gpeit.Br ilyenkor ltalban azt a kevs nbizalmamat is elvesztem amit egy ilyen megmretetts eltt gyjtk.Hisz remekl megemelt talaktott gpek voltak.Ugyanakkor volt egy alap 5ajts Vitara,de azon meg terepgumik(BFG)voltak. Ksbb kiderlt h Kostyinak legalbb olyan gumijai voltak a Patrolon mint nekem de a hasmagassgban meg simn vert.Teht meg volt megen az az rzs h enym a legalapabb s h majd vgig hzkodni kell majd minket.. s ezek a rmkpek hamarosan valsgg is vltak! Rajthoz araszolva a 33as rajtszm Vitarval mr nagyon vrtuk h induljunk.Megkaptuk az itinert Gelitl s mondta h jk legynk szntsba ne autzzunk..Azrt jlesett h kinzte a Vitarmbl h el tudna menni a szntsban J meg megemltette h nagy sr van s a tzeges TKP-t (sszel itt ragadtunk be)azrt gondoljuk meg.Meggondoltam.Mr itt eldntttem h kihagyjuk(ltjtok?mondom n h kmlem a gpet).
Elejn minden szuperul ment.A 6.itinerpont utn elrtnk az els KP-t. Csakh itt az erdben mr j sr volt s egy elg durva nyomtvot alaktott ki a nagyok(s szinte csk egy nyomtvnyi hely volt).Egy kt bakhton mg tmentem de az egyikre fellt.. Na remek!Se elre se htra.Mgttem egy ptett Vitars megtolt de ez se volt elg.Aztn egy brutl Mitsu el tudott menni mellettnk s kihzott.Nem kellett sokat mennnk az jabb elakadsik csak alig 100m-t.Elbbinl durvbb nyomtv gy min.50m-en keresztl.Kikerlni se nagyon lehetett.Elttem egy Samu elakadt de vgl kijtt.Ht remek..Aztn kicsit gyeskedtem s nem a nyomtvbl kezdtk de vrhat volt h majd belecsszunk(mint mindenki elttnk). s majdnem trtnk de az utols mterekre belecssztunk s fellt megen.Eslytelen volt mozdulni onnan.gy aztn megen hzni kellett minket.Egy Jeep hasonmsos ptett aut hzott ki minket.Sikeres kezds volt.A kedvem hirtelen elment a versenyzstl.De szerencsre ez volt a mlypont a versenyen.Legalbbis ilyen „nem.igaz.h.mindig.elakadunk” tren.Az egyik „jeepes” src mondta h neki is volt Vitarja s csak prgetni kell s nem szabad a gzt elvenni s akkor szpen elmegy sok helyen.Na igen de pont mieltt beleestnk a nyomtvba keresztbefordultunk,sz’al kicsit el kellett venni.s volt aki azt mondta(nem k) h lesz mg nehezebb is mi lesz ott ha mr itt elakadtunk..na remek.El is hatroztam egy gy ezzel a Vitarval ebben a formban nem versenyzek tbbet.Na de mostmr haladjunk tovbb.Tovbbra is iszonyat sr.Aut csszklt rendesen.De megfogadva a tancsot vszes rszen padlig nyomtam a gzt fl2ben a fordulat ilyenkor ltalban 5000krl volt. Aztn a „jeeppel” meglltak elttnk pont egy nyomtvban mert egy motoros bnzott elttk.reztem h nem lt fel,de az alja lert.Az ilyeneken lendletbl simn tmegynk..helybl?ht.. k persze simn tovbb mentek.Miutn a Valr megtolta a gpet mi is simnJ
Itt az erdben azrt nagyon nehz volt menni vele.Egyrszrl voltak a nyomtvok ahol fullgzon kellett tkelni de nem is ragadt be.Msrszrl pedig tkozottul csszott.Amit mg lveznk is,de nem erdben fk kztt amikor a nyomtvhoz s emelkedkhz lendlet kell.1x keresztbe is fordult a gp s egy ft finoman megpuszilt a kocsi eleje.De ilyen lesz mg a futamon. J Mr itt tisztn ltszott h eddigi legnehezebb versenyem ez.Mr ezek az els km-ek is.Volt egy kt veszlyes megcsszsunk is.1x direkt lassan mentem mgis megcssztunk.Ami nem lett volna baj de balra „szakadk” volt sr bokrokkal s kisebb fkkal.Na ide cssztunk be kicsit. Visszapillantm majdnem letrt s alig tudtunk kijnni.Majd ezutn jtt egy meredek emelked felfel.Egy motoros meg pont eltte elztt meg.Mondom szp lesz ha miatta kell megllni felfel.J hossz s meredek emelked. Sr miatt csszott rendesen s persze nyomtvok sem hinyozhattak egy kt kanyarbl. Padlgz s 6000es fordulat krl igyekeztnk felfel.A motoros belassult s megllt de szerencsre tudtam nyomtvot vltani s feljutottunk. Ahol egy hajtkanyarral kellett felkanyarodni egy kicsit magasabb szintre.A zd dzsip replika nagyvben vette s kivitt egy kicsi ft.A mi megoldsunk csodsra sikeredett.Kicsit szkebben fordultam a htulja meg szpen befordult csszva magtl.Max a kanyarban ll motorosok nztk rossz szemmel mg betertem ket egy kis srralJ
A 96 itinerpontbl most voltunk a 20as krl.s mennyi minden trtnt te j g!!!! Itt viszont egy olyan 2rs vrakozs kvetkezett.A feltorldott autkat lttuk.Elszr azt hittk KP de mint kiderlt nem egszen.Egy iszonyat meredek lejt kvetkezett amiben az volt a plne h rendkvl csszs volt.s amerre csszni lehetett h szp nagy fk vrtak az autkra.Ha nem ezeknek megy neki az ember akkor pedig lecsszhatott a vlgybe… Elre stltam megnzni mi jsg.Pont mikor egy Mitsu indult neki.Mondtk neki ne fkezzen csak fl1ben jjjn. Szp lassan nekiindult majd egyre begyorsult s min egy olyan j 30cal nekicsszott egy fnak a jobb elejvel.Kerk kitrt s eslytelen volt h brhogy is tovbbmenjen.
Belegondoltam h nekem is le kell majd jnnm itt..
Aztn egy kreatv csapat kicsit talaktotta a plyt.Kidlt fkbl szeglyt csinlt ami mentn le lehetett jnni amortizci nlkl.Egy pickup-ot csrlvel engedtek le majd a kt csrlvel is felszerelt hiper szuper ’Prduc’ Jeep is csrlvel engedte le magt.Nem kevs ideig tartott mindez s mindezek utn mindenki meg tudta oldani csrl nlkl is J Persze azrt tartottam ettl s rltem volna ha vki csrlvel leenged de vgl erre nem volt szksg.Fl1-ben s fkezssel a Valr irnytsval szpen sikerlt lejutni.
Mehettnk a tbbiek utn.Egy jabb kp a 27es pontnl,majd felfel egy elg meredek de nem tl hossz rsz.Csakhogy elg nagy sr volt.De gy gondoltam lendletbl felmegynk.Most kicsit rltem h van nyomtv mert az majd felvezet minket,gy nyomtam is neki.Csakh a kanyarban az aut nem maradt nyomban hanem kiugrott neki egy fnak.Nem volt nagy temp s kicsit tudtam fkezni,teht nem amolyan kormny-lefejels tkzs volt korntsem.Gyorsan kiszlltunk megnzni mi lett az autval de szerencsre nem volt akkora gond mint amire szmtottunk.A gallytr sokat felfogott.De mint a kpek is mutatjk,azrt ltszik.Vissza kellett ereszkedni h lendletet vegynk.Fel is jutottunk s megrkeztnk az els TKP-hez.Jeep-es srcok fogtk a fejket J Gyors lmnybeszmol majd megnztk mit kell csinlni.Kt nagy sros gdrn kell tkelni amibe pp elakadt egy ptett Vitara..Na akkor ksznjk ebbl nem krnk(jabb plda h kmlem az autt),fleg a kzvetlen elzmnyek utn.gy legalbb elztnk j pr autt,br az sszid nem szmt az eredmnybe mgis j pl stteds eltt berkezni.Ha megprbljuk s kihznak minket az csak 10zel kevesebb hibapont.Teht mentnk tovbb.
Taln ezzel voltunk tl a brutl rszen.Innen soxor ismers rszen haladtunk.Volt benne szoksos aszfaltos rsz(szp kis srfelhordsokat csinltunk) s hossz szles fldes utak, amik hihetetlenl cssztak.Ha akartam se tudtam volna egyenesen menni.De nem is akartam J Teht tekertem a kormnyt elegetJ Errl is van egy kis video. Az egyik kocsmba betrve egy kp pecsttel lett gazdagabb a Valr gyerek.Az egyni itiner s egyni kp-k mind mind Loco sajtossg J Pl a megjegyzs rovatot sehol ne hagyjuk mr resen gy ahol nem volt megjegyezni val ott viccek voltak(most is).A mostani verseny szellemhez hven roma viccek(Melyik a legjobb cigny?Amelyik a prjt ritktja! J s hasonlk).
A 47.ponttal elrkeztnk az els spechez.Mint legutbb,a homokbnyban! Odarve ltom m h ez most kicsit nehezebb lesz.Feladat ugyanaz:le fel,le fel.Csak az els rsze jval meredekebb.Elttem egy j terepjrnak(emelt+j gumik)tn ARO prblkozott vagy 4x de nem sikerlt felmennie..Nagyon vlemnyes volt a dolog h nekem fog e menni.Valr fotzott s persze bztatott,de voltak ott tbben is akik megnztk a Vitara produkcijt.3x lehetett neki futni.Elszr nem jutott sokig.Msodjra viszont teljesen rfordultam mr gy nagyobb gzzal indultam s gy h ez a fordulat maradjon meg vgig is.Majdnem sikerlt csak lert az alja de ezltal kicsit legyalultam a plyt mr.A 3. eltt teljesen htramentem amennyira csak lehetett.Ugyangy felprgettem 5000fl s nekivgtam s sikerlt felmennem.Jeeee!! A msik fele mr nem volt vszes. rltem h ezzel a speccel nem sikerlt kifogni rajtunkJ Kostyival ezutn dumltunk itt egy kicsit( is meg tudta csinlni ezt az alap Patrollal). Majd jra nekivgtunk az itiner ltal mutatott tnak.
jabb kp,Valr pecstel.Majd a gymlcssn vezet keresztl az utunk. Itt is nagyon nagy sr.Az aut csszkl s sros lesz.Szrny.s van aki ezt mg lvezi is! J Na igen vagyunk pran. Tovbb visz utunk a 2.spec fel ami eltt begytjnk egy jabb kp-t.Spec-nl tallkozunk Gelivel. rmmel nyugtzza h teljesthet utat jellt ki J
Nade akkor jjjn a 2.spec.Br asszem legjobb videon megnzni mert bellrl nem volt olyan ltvnyos s izgalmas mint kvlrl.Persze adrenalin maxon voltJ Nade vissza mg kicsit. Megltva gyanakodva mrem vgig h itt is kitalltak vmit.Hosszabb lett a spec,fel a erd fel. Szoks nagy r,itt is elbb gyalogszerrel jrjuk vgig.Felmenni alig tudunk s kt helyen is fennakads veszly!! Na akkor ide lendlet kell.Valrt fennhagyom a fnykpezgppel s mondom neki h videora vegye inkbb.Felkszlk,fl2-ben,mi msban(ez a kedvencem J ). Start,padlgz,j lendlet.Els bucka megvolt csak kicsit ersen dccent lejvetkor kicsit elveszem a gzt majd jra padl s fenn vagyok.Ott fordul kis tolatssal.Lefele buckknl vatosan,de szerencsre egyik se fogott ki rajtam.S A SPEC TELJESTVE.rlk szllok ki a kocsibl.Tbben mondjk h h mentem fel.Valr is h llat vok,miilyent ugrattam. Csodlkoztam mondom mirl beszl.Megnzem videon s mulok bmulokJ De teccik a produkci.Az eleje itt is kapott kicsit,de nincs (sok)nyoma.
De ideje tovbb indulni!Cignytelep fel visz utunk ahol meglltanak mivel vk ott a KP s pirt adnak pecstet.No ilyen nem volt nlunk.Mondtam van svnyvzJ Kisebb morajls kinnrl.Mer ugye az sszes putribl kijttek meg ingyen pia van.De aztn megdumltuk s kaptak egy palack svnyvizet meg szendvicset.Na! Utunk tovbb vitt a tzeges TKP fel. Ezt elre megfontolt szndkkal kihagytuk.Legutbb szraz idben is tartogatott meglepetst ht akkor most!!De utlag a tbbiek azt mondtk nem volt vszes.gy bntam a dolgot.Azta viszont lttam kpeket rla!Na j h nem mentnk bele J gy mentnk „tikot lopni”.Ez a tkp+ volt.Gumicsirkt a kerts mg a kosrba kellett dobni.Egyik se ment be.Az uccs gy pattant le a kosr szlrl. h az aaaa … J
Innen mr csak a 3.spec volt vissza.Odarkezve egyrszrl nagyon sokan voltak msrszrl megint nyugtalansggal nyugtzhattam h ez a spec is nehezebb lett!Uazantival Szab Ferikkel is tallkoztunk itt.(Ja uazanti levette a nagy dgtolt gy alig ismertem meg az autjtJ )A spec eleje egy mly nyomtvbl indult.gy reztem mr itt elakadok.Majd a vgn egy dagonyn keresztl vezetett.Azt mindenkppen ki akartam hagyni.De a tbbiek rbeszltek h prbljam meg.Ht naj! Szval n kmltem volna J Lttam h csak pran tudtak kijnni de a Samuk Vitara is benn maradt mind.Azaz csak egy Samut lttam kijnni. Osztrkok voltak mint vki megjegyezte.Igaz egy bcsi(kocsmai lgkrt kicsit maga mgtt hagyva kijtt megnzni minket)helyesbtette h nmetek mert nmetl beszlnek.Ekkora vki mg megprblta kijavtani h osztrkok de a bcsi mondta: de ht nmetl beszlnek! Mindezek utn n odamentem a starthoz.Aut klasszikus fl2-ben.Elmondtk h krbe kell menni idre s h mirt mennyi hibapont jr.Ha az egszet kihagynm azrt sok ha csak a dagonyt kevesebb(taln 70) s volt tovbbi olyan opci ha a dagonybl a traki hz ha n magam ha kijvk de nem a kijellt helyen…Az elejn prbltam kikerlni a nyomtvat.Vicces volt h elindulni alig tudtamJ Szerencsre a nyomtvba csak a vgn cssztam bele,ami pont lelasst a bucka eltt.gy olyan gyk2vel araszoltam a fordulat 6000en,de szp lassan felrtem csakhogy kzben oldalra cssztam kicsit.gy a jobb ajtt is meghztam(gy most szimmetrikus a „pnzesgyri” ballal).Hirtelen fkeztem s meglltam h mi legyen.De ht most tk mind2 h az a **$&#!!$€** Teht fullgz s menjnk tovbb.Erdbl kibjva a j nyomtvra kellett rfordulnom.Ehhez kicsit tolatni kellett de a Vitara meglep mdon azt csinlta amit n akartam pedig ott is volt trutyi.gy aztn a dagonya eltt ott mentem ahol akartam.Lttam h mr nem fogok tudni ott kijnni ahol kell gy csak arrra figyeltem h a dagonybl kimsszak.s az volt a vicces h majdnem ki is jttem!Tnyleg nem kellett volna sok.Aztn megprbltam visszatolatni s jra nekiveselkedni de ez elg szrnyaszegett prblkozs volt mert a trutyiban mr nem mozdult.gy jhetett az MTZ s kiszedett.A gumi nem volt ms mint egy sros fellet kerk gy mikor indulni akartam csak lltam egy helyben s forgott a kerk,aztn lasssan elindult.Utna mg megprgettem (kznsgnek autztamJ ). A rten is prgtnk kicsit hts kerkkel.De megcsinltuk!Leadtuk a menetlevelet s mentnk enni egyet.
Eredmnyhirdetsen nem vrtam tl j eredmnyt hisz kt TKP is kimaradt.DE egy kp sem maradt ki!Igaz kt kp-t n vettem szre elszr,gy ezeket le kell vonnom a Valr zsoldjblJ Az amatr kicsi kat-ban 35en voltunk s 20.hely lett a mienk.De a lnyeg h egy nagyon j versenynk volt!Mindenben volt rsznk!!
|